Klantenservice
Welkom bij onze Klantenservice! Wij staan klaar om al jouw vragen te beantwoorden en je te helpen bij elke stap. Kom je er hier niet uit, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor ondersteuning of advies.
Voor alle vragen kan je contact opnemen via de mail en telefoon tijdens de openingstijden, maar ook na sluitingstijd zijn wij bereikbaar via de app of chatfunctie.
Wij zijn 7 dagen online bereikbaar via whatsapp of de chatfunctie.
Via de mail en telefoon zijn wij bereikbaar sales@vanheckbadkamers.nl en 0031-(0) 74 2662035.
Openingstijden telefonisch en mail
Service & Garantie
Service
Bij het kopen en installeren van een badkamer komt veel kijken. In het voortraject wil je zaken weten zoals garantie, afmetingen en wat de mogelijkheden zijn van ons assortiment. Na aankoop volgt verdere informatie behoefte. Je hebt technische tekeningen nodig en aansluitmaten voor afvoeren en waterleidingen. Uiteraard proberen we je zoveel mogelijk te informeren via deze site, maar we begrijpen heel goed dat persoonlijk contact nog veel belangrijker kan zijn. Onze binnendienst is er dan voor jou. Met al jouw vragen en wensen kan je bij ons terecht, heel graag staan we voor je klaar.
Klik hier als je meer informatie wilt weten over het retourbeleid en de levering en uitvoering.
Garantie
De garantie op onze producten is simpel. Je mag erop vertrouwen dat uw aankoop bij ons een zekere is. Hieronder vindt je de garanties.
- op badmeubels 5 jaren
- op kranen 12 jaren
- op acryl baden 5 jaren
- op gietijzeren baden 25 jaren
- op keramische producten (wastafels & toiletten) 25 jaren
- op accessoires 5 jaren
- op handdoekradiatoren 5 jaren
- op douchewanden 5 jaren
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
Je kunt mailen naar:
support@vanheckbadkamers.nl
We vragen je om een duidelijke foto van het euvel te sturen.
Vervolgens wordt jouw klacht beoordeeld door onze technici en zij zullen zo snel mogelijk helpen met jouw probleem door het sturen van een vervangend onderdeel of een nieuw artikel.
Mocht jouw probleem ontstaan buiten de garantieperiode ook dan kunt je uiteraard bij ons terecht met al jouw vragen!
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van jouw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht jij dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.